STRONY

piątek, 29 stycznia 2016

RELAKS NÓG




Gdy Ty leżysz Twoje nogi nie korzystają jednak z zasłużonego im odpoczynku - a przecież stały, biegały i pokonywały niezliczone ilości kilometrów, lecz nawet teraz nie mogą ani chwili odpocząć.

Leżąc, bądź siedząc połóż swoje nogi odrobinę wyżej - na poduszkach, stołku, oparciu fotela czy kanapy. Dzięki temu poprawisz krążenie i zmniejszysz zmęczenie po całym dniu.

Podzielcie się swoimi sposobami na relaks - nie tylko nóg. W jaki sposób odpoczywacie po szkole lub pracy? Czytacie książki, oglądacie telewizję, spotykacie się z bliskimi czy może preferujecie aktywny odpoczynek? Czekam na Wasze komentarze! ;-)

19 komentarzy:

  1. Oj tak, wtedy potrafię zrobić się śpiąca :) ale to takie przyjemne uczucie :D

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc to nigdy nie slyszałam o tym, żeby trzymać nogi w górze dla relaksu. Dzięki! :))
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post i ja chyba wolny czas bym spędziła na czytaniu książki lub bym gdzieś poszła. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to nie zdawałam sobie z tego sprawy, dzięki! Ja, aby odpocząć po szkole najczęściej oglądam filmy z ciepłą herbatą albo po prostu leżę, słucham muzyki i myślę. ;) Obserwuję.
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/stussy-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Relaks? Czekolada. Zawsze działa. Obserwuję :D
    http://wonszzdlugopisem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie relaksem jest słuchanie muzyki !:)
    Zapraszam do mnie nowa notatka:)
    http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że lepiej jest położyć nogi tak :D

    Nowy post na blogu :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zwykle słucham muzyki podczas odpoczynku :D
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. staram się je trzymać w nieco wyższej pozycji, poza tym sport a od czasu do czasu masaż nica i relaksująca kąpiel :-)

    Z przyjemnością obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. O, ciekawe!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. staram się przeważnie trzymać je nieco wyżej ale nie zawsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzystam z tego :D może lepiej mi będzie wchodziła wiedza do głowy :D
    Mogę prosić o poklikanie w linki?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/newdress-wishlist.html
    obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. skorzystam, ja żeby się zrelaksować robię na drutach :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja relaksuje się leżąc i oglądając serial <3
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń